Forum o Naruto
Hokage/Przywódca Mistrzów Broni
Po wype³nieniu odpowiednich warunków na piêæ tur mo¿na przybraæ postaæ avatara swojego demona. Ka¿dy avatar zwiêksza 5x si³ê. szybko¶æ oraz chakrê. Po miniêciu formy avatara nie mo¿na wykonywaæ juz ¿adnych Jutsu ani specjalnych TaiJutsu(np. Shishi Rendan). Opis avatarów ka¿dego demona:
Warunki-Warunki zdobycia techniki sppecjalnej zarówno tej z Kekkei Genkai, Demona jak i normalnej:
1. Wygraæ jakikolwiek turniej
2.......
i tyle oczywi¶cie moge przyznaæ je sam
1. Shukaku
Shinobiego pokrywa piasek, który mo¿na kontrolowaæ w pe³nym zakresie(np. przed³u¿yæ rêkê). Mo¿na tak¿e tworzyc za darmo bronie z piasku oraz jest siê odpornym na Jutsu typu Suiton, Raiton oraz czê¶ciowo Katon(piasek siê zeszkli co na d³u¿sz± metê unieruchamia). Wyrasta ogon oraz mo¿na zamieniæ piasek w co¶ w rodzaju "organicznego piasku" (mo¿e sam siê poruszaæ) dziêki czemu cia³o mo¿e siê czêsciowo regenerowaæ.
2.Isonade
Cia³o przybiera wszystkie w³a¶ciwo¶ci wody oprócz podatno¶ci na elektryczno¶æ. Zyskuje siê pe³na kontrolê nad wod± w promieniu 10m oraz mo¿liwo¶æ swobodnego zmieniania jej stanów skupienia. Mo¿na tak¿e swobodnie przemieszczaæ siê pod postaci± pary wodnej.
3. Nekomanta
Mo¿na kontrolowaæ cienie(np. tworzyæ z nich bicze) oraz poruszaæ siê miêdzy nimi. Mo¿na przyzwaæ 100 martwych shinobi oraz nieumar³ego smoka.
4. Sokou
Wyrastaj± skrzyd³a oraz dwukrotnie wyd³u¿aj± siê szpony. Zwyk³e dotkniêcie zatruwa przeciwnika(po 3 turach ginie), a g³êbsze zranienie wprowadza do cia³a tyle trucizny, ¿e je¿eli w ci±gu 1 tury przeciwnik nie wygra ginie.
5. Hokou
Zatracaj± siê wszystkie zdolno¶ci Hokou, jednak przed tym stworzone zostaje 5 000 iluzji nosiciela demona. Si³a iluzji polega na tym, ¿e w dowolnej chwili dowolna iluzja moze byæ prawdziwym shinobim.
6. Raiju
Shinobi zamienia siê w wilko³aka pokrytego ci±g³ym Raigoki no Yoroi odpornym jednak na dzia³anie wody. otaczaj± go tak¿e wy³adowania elektryczne, którymi mo¿e atakowaæ w promieniu 5m. W d³oniach pojawiaj± siê tak¿e niegasn±ce Chidori, nie przeszkadzaj±ce jednak w wykonywaniu gestów.
7. Kaku
Wyrasta ogon jaszczurki, 3x powiêkszaj± siê d³onie(pojawiaj± siê szpony oraz b³ony miêdzy palcami), ca³a skóra pokrywa siê kamiennymi ³uskami(przebiæ je mozna tylko skoncentrowanym atakiem, np. Chidori albo Rasengan). Za darmo mozna wykonywaæ Doton Doryo Dango(2 naraz), przemieszczanie siê pod ziemi± nastêpuje z prêdko¶ci± teleportu.
8. Yamata No Orochi
Przed³u¿aj± siê rêce, a na plecach wyrastaj± 3 wê¿owe g³owy. Mog± one pluæ kwasem topi±cym diament(zasiêg to 20m, kwas moze byæ wydychany w postaci mg³y) oraz zatruwaæ przeciwnika(po 3 turach ginie, wymaga kontaktu z wrogiem). Shinobi mo¿e w ka¿dym momencie zamieniæ siê w ma³e wê¿e,a nastêpnie scaliæ siê z nich w innym miejscu.
9 Kyuubi
Shinobiego otacza czerwona chakra w kszta³cie lisa z jednym ogonem. jego ruchów nie mozna przewidzieæ poniewa¿ chakra porusza siê w innym kierunku niz on. Chakra mo¿e tak¿e samodzielnie atakowaæ przeciwnika oraz zmieniaæ swój kszta³t(np. 5x przed³u¿yæ rêkê).
Offline